Tinkrar och nordsvenskar

Det har blivit min nya favoritmodell! Först gillade jag inte nordsvenskarna men nu är jag helt kär! Och den vita och svarta tinkern vill jag ha i mitt stall + palominon. Varje gång jag ser någon rida runt på någon av dem blir jag som förtrollad, de är så fina, Och den vita tinkern är en riktig prinsessa! Har länge letat efter en häst som passar med namnet Northprincess och det är helt klart den vita! Den svarta har jag haft lite olika åsikter om, men såg den igår och bestämde mig att den också ska komma till Goldknightfamiljen någon dag!
 Det är ju bara dethär med Dinodalen, om Tinkrarna hade klarat kylan hade jag köpt dem direkt, så det får bli om det kommer täcken!
Min nya favoritmodell :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0