Återigen problem

Loggade in när de sa att man skulle kunna logga in. Eller jag försökte logga in på launchren ca 1 min efter att det lagt upp det på facebooksidan, det gick inte, väntade typ 20 min och då gick det att logga in från hemsidan. Då var jag inne i ca 1 min och fick fatal, loggade in igen, kunde vara inne ytterliggare 1 minut och sen fick jag fatal. började tröttna, tog upp min mobil och satte på tidtagaruret och loggade in en tredje gång, trodde nästan att jag skulle få vara inne med klockan stannade på 1,20 min innan det frös till och jag fick fatal. Sen dog deras hemsida. Mina lyckoönsknigar var tydligen inte tillräckliga. Hoppas att problemet löser sig, för tydligen är jag inte ensam om detta problem!
 
De borde ta ner servrarna ett tag och bara göra service, låt det ta några dagar eller till och med en vecka, bara så att alla problem som uppstått löser sig. Under tiden skulle jag kunna tänka mig att allas Star rider-tid står still och de matar våra hästar. Bara för att hålla alla nöjda.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0