Jorvik City

På snap kom den första ledtråden ut, eftersom jag inte har snap, och kommer aldrig skaffa så har jag int sett ledtråden själv utan bara läst om den. Men folk sa att det var en rulltrappa. Och brainstormingen om ett köpcenter var i full gång. Vissa var övertygade om att det var Jorvik City, andra trodde inte alls på det eftersom Dinodalen precis hade öppnat. Ocv vissa trodde att det bara var ett köpcenter i Jorvik City som skulle öppna. De som trodde på köpcentret i Jorvik City hade rätt! För 2 timmar sedan lade SSO ut på sin facebooksida ett videoklipp, och det visar ett köpcenter i Jorvik City.
Jag själv blev väldigt glad och tror att det kommer bli fantastiskt! Jag hoppas att det är massor med nya grejer och inte bara en samling av alla andra affärer.
 
En Printscreen från Star stables facebooksida!
Man kommer dit via buss! Vilket känns helt fantastiskt!
 Här visas en dekorationsbutik, och jag tror att man ser hästen om man går in genom dörren, så man kan prova alla saker och se hur de ser ut på sin springare!
 

Jag är riktigt taggad på osndag nu, och det var som jag trodde, de sista uppdateringarna har varit lite halvkassa, men nu, nu kommer en riktigt häftig en! Jag önskar teamet all lycka till på onsdag och hoppas att det inte krånglar som de brukar göra!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0