Längre uppdatering

Idag varar uppdateringen lite längre och teamet har varit väldigt duktiga med att gå ut med det! De har skrivit flera inlägg om det på facebooksidan och jag tror att de har förstått att det är det vi spelare vill ha. Vi vill liksom veta vad det är som händer. Men ändå så klagar folk på deras facebooksida, vilket gör mig till Hulken. Tålamod är något som väldigt många måste träna på. Jag är iallafall väldigt nyfiken på vad de sysslar med, de gör iallafall servrarna starkare, jag har själv upptäckt ett antal buggar, så själva uppdateringen kanske inte verkar så stor idag, bara för att de har rättat till småsaker. Men man kan ju alltid hoppas att de kommer flera dagars uppdrag! För det tackar man inte nej till!
Lovisa Westforest
2015-02-04 @ 20:59:45
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Psst! Kolla in kommentarerna på mitt klubb-inlägg, vi har fått två inbjudningar! ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0