När klockan är över 11 hemma hos mig.

Ja.. Vad ska man säga, klockan är över 11 och jag borde sova, kanske man märker på min bildserie. Jag spammade min fraps kan man väl säga... Jag har hört så många spelare tjata om att det känns fel att hoppa i hemstallet och att det inte är något man gör.. Hmpff, klart man gör!
 
Först måste man ju terrorisera stallhjälpen, jag stod i henne och stegrade, hoppade på henne och ja.. heheh
WIIIIH! Northmist stod i godan ro och låtsades som ingenting
Flying horse!
 
WIHIHIIH!
 
Okej.. det här måste ha varit mitt flummigaste inlägg hittills men.. jag är övertrött och borde egentligen flytta mitt arsel till sängen istället för framför datorn.. Det behövs nog..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0