Orkeslös

Jag spelade inte alls igår, har flera blogginlägg som väntar på att få bli skrivna, men jag orkar inte. Jag är orkeslös och irriterad. Igår hade jag fullt upp, vaknade vid halv 10, åkte och tränade, kom hem, var valpvakt åt en söt Bichon Havanais, sen hem och äta middag och sen ut med nästa hund jag passade. När jag kom hem var klockan 19.30 och jag orkade inte göra något, var irriterad och stängde dörren till mitt rum och kollade på serier.
Sen har jag alldeles strax läst ut min bok, och den är så beroendeframkallande att jag får smått ångest över att den är slut. Det är tre böcker och vardera är väl ca 5-600 sidor och jag har läst ut alla på en vecka. Ska försöka komma in i rutiner och komma igång ordetnligt med både bloggandet och spelandet!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0