Presentation av Northprince

Northprince är en riktigt snäll kille som älskar barn. Han är uppväxt på en gård som hade flera barn och massor med grannbarn och han blev alltid lika glad när de kom för att gosa med honom. När Northprince fyllde 5 år så skickades han till Vingården för att utbildas av Judy. Efter mycket tankar fram och tillbaka bestämde sig Northprinces ägare för att han hade alldeles för mycket potential för att spendera livet hos dem, så de bad Judy att hitta ett nytt bra hem för honom. Judy hade kvar Northprince ganska länge, i två år, innan jag kom förbi och såg honom springa runt i Vingårdens paddock. Jag fastnade vid staketet och Judy kom fram till mig och frågade om jag var intresserad, hon hade tänkt ha kvar honom själv men hade egentligen för mycket att göra för att ta hand om en till häst. Jag provred honom och fastnade direkt för hans mjuka gångarter. 
Så, Northprince hamnade i mitt stall, en riktig gentleman som hoppar allt som går, bär upp sig fantastiskt i dressyren och brassar på ordentligt i terrängen, en riktigt fantastiskt fältävlanshäst!
 
 
 

Namn: Northprince
Smeknamn:Prinsen
Kön:Valack
Ålder:7 år
Ras:Morganhäst
MKH:155 cm
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0