Möte.

Nu har jag varit lite seg, men så är det ibland!
 

Idag stötte damen på kossor. Det var underliga djur tyckte fröken Northrebel. Hon stegrade och frustade, vägrade att gå framåt när hon såg dem, vände sig om och sparkade bakut i protest mot mina skänklar. Men tillslut gick hon framåt, väldigt misstänksamt.
Läskiga djur!
Hon försökte snabbt att springa förbi korna, som bara lyfte på sina tunga huvuden och kollade sömnigt på hästen som fjantade sig. Tillslut lyckades jag få Rebel att stå stilla och kolla på dem, ca 10 m ifrån, sen tyckte jag att hon hade varit tillräkligt duktig och vi gick vidare!
Fåren var lite mer intressanta, hon kollade om de gick att putta på med hoven, då gick de undan.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0