Smidigt Alli..

 
Dinosauriedalen är en plats där det finns mycket gropar, berg och ja, grejer som är ivägen, om man är jag det vill säga! Jag är expert på att dra i full galopp där man kanske inte borde, och jag älskar genvägar. De två egenskaperna gör att Dinodalen kanske inte är det bästa stället för mig.
 
Här har jag fastnat ett antal gånger, och jag blir lika sur varje gång, för jag kommer på då att det typ inte går att rida igenom dessa saker..
Flying horse! Dessa studsmattor som man råkar ut för har gett mig ett antal hemkörningar..
I de frusna dimmornas dal är det värst..
 
Genvägar är ibland senvägar
Jag fastnar även när jag inte är i dinodalen.. Saker tenderar till att flytta på sig..
 
Dessa bilder är ett urval på massor som är tagna under ca 2 dygn. Jag kom på iden att ta kort varje gång jag fastnade.. HAHA
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0