Den stora hästpresentationen


Har otroligt ful handstil, alla tjejer har inte perfekt handstil

Jag förbereder inför den stora hästpresentationen, har också kommit på att två hästar saknas ur headern ^ så det ska fixas! Sen ska alla kategorier ordnas upp och de ska kommas ihåg att användas!
Hedvig Faststorm
2015-03-07 @ 17:50:32
URL: http://nouw.com/hedvigfaststorm

Fyndigt att alla dina hästar börjar på North, I like it! Om man ändå själv hade kommit på något liknande tidigare haha.. ;)

Svar: Jag är väldigt nöjd! hade inte tanken när jag startade, men såg att någon annan hade något sådant och min första häst heter ju Northbelle, och jag märkte att North funkar bra till det mesta :) Sen skulle jag väl egentligen heta något med North i efternamn också xD
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0