En fråga

Jag tänker ordna upp lite här på bloggen, jag har varit lat med kategorier och jag måste styra upp mina hästpresentationer. Så jag tänkte fråga er.
 
Är det bäst om hästpresentationerna är frisåtenda men samlade under en egen kategori? Eller ska alla vara samlade i ett och samma inlägg?
Lovisa Westforest
2015-03-02 @ 17:17:05
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Jag tycker att du antingen ska ha de samlade i ett enda inlägg, eller ha hästarna i olika inlägg men samlade i samma kategori. Att ha en kategori för varje häst blir rätt så rörig i längden. Jag har ju alla mina hästar i egna inlägg men samma kategori, och det tycker jag funkar bra! ^^

Francesca Sundaughter
2015-03-03 @ 16:43:34
URL: http://teamsundaughter.weebly.com/

Håller med Lovisa. Samla allt i ett inlägg! :D

Svar: Tack :) Det blriu nog så! Ska sätta mig ner någon dag och styra upp kaoset :)
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0