Fast i Gallerian

Jag åkte till gallerian och hamnade utanför, helt svart! vinkade på alla som gick förbi och hade lite kul. Skrev lite i global också, en tyckte att jag skulle ringa för upphämtning, men varför då? Hahah! Jag var ett spöke i väggen, kom dock inte någonstans, eller kunde gå fram och tillbaka, men om jag gick för långt utåt trillade jag ner.  När jag försökte ringa hem stod det att det inte fanns någon som kunde hämta mig.. aha, får väl försöka relogga eller nått, tänker u inte sitta kvar här liksom..

Vinkelivink!
Jag såg gran och bergstoppar:D
 
Update: eftersom jag fick farligt fall när jag sprang förlångt gjorde jag det och skickades till hemstallet! Score!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0