Lugnt helg

Imorgon åker jag till Slovenien, för skidåkning, så, jag har bestämt, för att spara idèer att det kommer vara väldigt lugnt fram till söndag eller måndag här på bloggen. För på fredag nästa vecka reser jag bort och är borta i tre veckor, så då kommer jag sätta tidsinställda, nu kommer jag kanske lägga upp något, kanske något från onsdagsuppdateringen.
 
Ha det bra sålänge!
Lovisa Westforest
2015-03-10 @ 21:17:34
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Ha så roligt! :D Försök att inte göra för många vurpor i skidbacken (som jag) ;)

Svar: Bara en.. eller två, fast då stog jag still, sen kom jag in lite för snabbt och körde på min käre far, men han hade gjort likadant innan på mig xD
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0