Modevecka!

Loggade in idag eftersom det krånglade så mycket igår och det blev så sent, och jag hade inte så stor lust att spela. Jag kollade iallafall in uppdateringen och jag älskade den! Även om jag själv inte är något modelejon så var det fantastiska och roliga uppdrag! Jag älskade catwalken och vår älskade Raptor var där och uppträdde! Sen stod han backstage och man kunde fangirla lite med honom. Älskade också att det var fullt med kända NPCs bland publiken och ja! Helt fantastiskt!
 
Lätt spoiling, en liten del ur en uppdragserie, och bilder från catwalken!
 
 
Många kända ansikten!
RAPTOR!
Jag dog. Fantastiskt!
 
Visste ite att Bob var så intresserad av mode! Han kanske fick betalt, eller kanske till och med smugglade in några kläder? Han kanske har en hemlig identiet, som modelejon?
Självklart allas våran mr Kembell!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0