Northking

Namn: Nortking
Född: 2002
Ras: Andalusier
Kön: Valack
MKH:165 cm

Som namnet antyder, stallets kung. Han älskar att vara i centrum och är den hästen som jag litar mest på, han är säker på foten och jag vet att han alltid finns där. Flockens ledare och har ibland problem med Northwalker och Northbrother när de hittar på bus. Han har utsett sigsjälv till polis och det är inga fjanterier när han är i närheten. Northking älskar att jobba och Northsister är "hans" tjej.
 
 
 
 
 
 
 
Lovisa Westforest
2015-03-24 @ 21:26:06
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Jag ångrar lite att jag sålde Angel, de där hästarna är faktiskt riktigt fina!
Att jag fick äran att vara med på bild! :D

Svar: Ja, de är maffiga! Min första häst och ångrar inte alls:)
Ja, haha, en snygg bild i arkivet:P
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0