Onsdagsuppdatering (försenad)

Ja, eftersom jag inte skrivit något under helgen lägger jag upp bilder och sådant om onsdagens uppdatering nu! För det är liksom så jag rullar!
Tre nya ponnyer, när jag såg dem på bild trodde jag att de var annorlunda än jorvisisk ponny, de såg nättare ut, men det var tydligen samma ponny, bara olika färger, väldigt söta dock :3 Denna placeringen förstörde mitt fuxstall.. *sad*
Denna var nog min favorit, men 750 för en ponny? Där tog de i så de sprack tycker jag. Och sen har jag redan två borkfärgade hestisar!
Denna var också väldigt söt!
Den tredje stod på andra sidan och var lite mobbad!
Detta är mog den näst sötaste!
Sen tog jagt en titt i gallerian och gillade det jag såg! Några uppträdde!
Fina banderoller i glastaket!
Och det känns lite som om det öppnas en ny dörr på onsdag!
Eftersom det är så svårt att se vad som är nytt i gallerian så visar jag bara det snygga schabraket jag köpte! (För SC, fy på mig!) Men jag blev helt förälskad, behövde jag det? Njae. Hade jag råd? Njae. Var det snyggt? KÖP DET! (ja jag tog det från Clara Henry :3)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0