Trött på allt.

Jaså.. Jag är inte nöjd för fem öre.. kom på sen att jag hade fixat massa med HTMLkoden och nu sket de sig eftersom jag testade att byta tema men ville ha det jag hade, för det är bäst at de som är gratis. Och jag är så dålig på att redigera HTML så jag kan inte ändra så mycket.. Vill ha min profilbild större, vill inte ha mitt bloggnamn på sidan <---------- Och sen är bakrundsfärgen rosa på min stora skärm, den är dock fin på min laptop. Eftersom min stora skärm är så stor så blir hela bloggen liten med detta temat, vilket jag inte vill.. Är trött.. är inte nöjd med bakruudsfärgen heller. Sen så vill jag även ha presentationen <------- högre upp.. Och sen vill jag inte ha reklamen högst upp för den förstör allt..
 
Reserverar mig för eventuella slarvfel.. Jag är sur.. 
Lovisa Westforest
2015-03-03 @ 23:04:55
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Jag tycker absolut inte att du ska vara missnöjd, jag tycker det blev jättesnyggt! Och headern tycker jag blev jättehäftig! :D

Svar: Headern vart jag nöjd med:> men är så trött på alla koder och att det aldrig blir som man vill om man inte är pro:<
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0