Min lilla rebell

Idag gjorde jag något som jag faktiskt inte trodde att jag skulle göra, men alltid egentligen velat göra! Jag bytta man på Northrebel, hon fick bli långhårig! Och hon ser ut som en chokladmilshake <3 Jag älskar det, tycker att det är jättefint med långman på fjordingar, men de ser inte riktigt ut som fjordingar då, men eftersom jag har två så fick min lilla Rebel ha lång man, eftersom hon är en Rebell, och för att hon blev riktigt söt!
 
Söta tjejen!
 
Show off <3
 

Idag fick jag ett arbetsintervjuerbjudande och det gjorde mig på mycket bättre humör, har varit lite nere sista tiden och det har mycket att göra med att jag inte vet vad som händer med mitt liv inom de närmsta månaderna, jag vet inte om jag kommer in på högskola, om jag ens har jobb i sommar, vart jag ska bo osv. Och sen strular kärlekslivet lite, men troligtvis blir allt bra. Flyttar tillbaka till Sverige om en vecka! <3
 
Lovisa Westforest
2015-05-10 @ 21:53:14
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Åh, så söt hon blev i lång man, hon passade verkligen i det!
Härligt att höra att du fick ett erbjudande om jobbintervju också och att du flyttar tillbaka hit till Sverige! :)

Svar: Ja, eller hur?! Min lilla chokladmilkshake!
Ja, det var jätteskönt att få iallafall någon ordning på livet :P
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0