Animalisk terrängtävling med Lovisa!

Idag höll Lovisa i event och det var terrängtävling som stod på schemat! Jag klädde mig i väst och hjälm, tog hem stora, starka Northsister och hon fick benskydd, sen bar det av mot Landon!
Vi gick igenom banan!
 Och stod så fint på led!
Ett upphopp!
Min tur att springa hela banan!
 Applåder till Maria som vann! Med 8 sekunder!
 Lite grillning
 
Riding through sunset (Vi körde lite grupptävlingar när allt var klart!)
 
 

Jag ska ge er en utvärdering av gallerian men jag har inte riktigt haft tid idag, har massvis med bilder som ska upp så det blir nog bra!
 
Lovisa Westforest
2015-02-27 @ 18:29:33
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Nämen åh, vad är det där för ett litet får jag ser? XD

Svar: Fick ingen bra bild när vi fick valla dig xD
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0