På topp!

Idag har jag varit riktigt duktig, spelhumöret har varit på topp och jag har gjort alla julbestyren, och gjort alla lopp, även gjort nics dagliga uppdrag och ska in nu och leta mer fynd! De nya fjordingarna är verkligen jättefina, var sugen på både den vita och den mörka, men insåg senare att den mörka är mer jag. Min framtida vita tinker får vara det vita fåret i min samling! Om jag levlar imorgon kommer Northice upp i level 15 så det är jättebra och då kan jag utan dåligt samvete köpa en ny! Eller jo lite dåligt samvete med tanke på min snålhet över mina SC, men jaja, de kommer tillbaka. Jag vill inte gärna gå under 4000 strecket och gör det om jag köper en fjording, eller tinkern.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0