Förändring

En efterlängtad renovering av Moorland har landat i denna veckas uppdatering! Jag älskar det, ser otroligt fräscht ut och de renoverade NPC:erna är helt fantastiska. Tan och Loretta var dock lite halvfula, men men, resten var fint!
 
 
Massor med Bobcats! Vilket passar väldigt bra eftersom de är ju en klubb bestående tidigare av två medlemmar. Haha!
Mrs Holdsworths hus <3 så fantastiskt!
Josh fick sig en renovering och jag gissar på att han kommer ha flickor runt sig i framtiden, om han inte hade det innan!
Uppdatering på stallvärdinnorna, otroligt skönt, var inget stort fan av deras tidigare utseende.
 
Uppdragen gör jag när det blir mindre folk, hade ca 25 FPS när jag var där inne. Så det får bli en annan gång!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0