Jag måste...

Åh! De är så fina! Jag blir så kär, kanske köper båda två! HAHA
 
Jag har ridit runt mycket idag och letat efter bytessaker till Nanook och Sedna. Jag tycker att det är ett bra sätt för oss spelare att utforska dalen på! Och roligare än det där man gör hos Nic! Iallafall så ser jag spelare springa runt kors och tvärs i jakt på saker att byta med! Känns väldigt trevligt att stöta på någon mitt ute i ingenstans. Man känner sig inte så ensam!
 
Sen så skulle jag verkligen vilja ha täcken till hästar, som man kan sätta på dem så de inte fryser i Dinodalen, för nu tar det lite emot att köpa en ickedinotålig häst. (Det är tillochmed något jag drömt om xD) Det hade varit så bra om de gjort det! Nu har jag hört lite rykten om att de planerar täcken och det hoppas jag verkligen att de gör! Det skulle ju ändå göra Nordisarna och Fjordingarna speciella eftersom de inte behöver täcken!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0