Mer alla hjärtans dag!

Det var ju inte jättemycket i den här uppdateringen men idag började det tidigt märkte jag! Och trevligt att alla hjärtans dag vara lite längre än en vecka! Jag kommer inte att lägga upp bilder från uppdragen, dels för att jag kom på att jag kunde fotografera när jag var halvägs klar, så det kändes onödigt, och sen är det ju samma som förra året, men man fick iallfall den här klänningen, den är väldigt fin! men jag kommer inte använda den så den får bo sig bekväm i garderoben!
 
Ny utrustning
En sadel som jag köpte!
Den andra sadeln som är väldigt fin
Nya lindor
Dessa var snyggast av de två, men tror inte att det blir något köp
Schabrak
Litet schabrak
Detta träns var riktigt snyggt och jag kanske köper det!
Tror detta var till Westernsadeln, men jag skulle vilja ha fler westernträns.. De utan nosgrimma, det är de tränsen jag använder mest
 
Jag ser att bilderna var olika stora men jag är trött och bara glad att jag lyckades få upp ett inlägg idag.
Athena Snowfall
2015-02-19 @ 10:33:18
URL: http://nattstad.se/athenastarstable

Hejsan! :)
Jag lånade dina bilder på utrustningen men taggade dig såklart. Hoppas det är okej, du får hojta till annars!

Svar: Det är okej:) Bra att du taggade!
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0