Ny Alli!

Har bytt smink, detta är lite mer jag! IRL är jag väldigt blond, men om jag hade varit rödhårig (som jag var för några år sedan) så hade Alli nästan sett ut precis som jag! Jag har länge velat byta till detta smink, men varit lite osäker, men nu gjorda jag det och är väldigt nöjd!
Lovisa Westforest
2015-02-03 @ 19:44:48
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Vad snyggt det blev! Du passade verkligen jättebra i det där sminket :) Och jag håller med, ansiktet är mer likt du irl nu :D
Häftigt med dina gröna ögon som matchar outfiten också, du klär i grönt om man säger så!

Svar: Haha, tack:> ja, jag gillar grönt, har alltid gjort:3
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0