Välkomna till Jorvik Citys Galleria!

Idag är dagen då Jorvik Citys Galleria öppnar, som vi har längtat, eller kanske inte så länge, i några dagar, jag tror ingen var redo på att en Galleria skulle öppna, och särskilt inte mindre än en vecka efter första sneak peaken. Det känns faktiskt jättebra och jag hoppas att det är enormt! Jag älskar stora ställen, jag skulle vilja att Jarlaheim var större faktiskt! 
Jag har ju spelat WoW förut och jag älskar Alliance huvudstad Stormvind, den påminner liite om Jarlaheim men den är verkligen enormt stor (Även om jag är Horde by heart så gillar jag Stormwind mer än Orgrimmar, Hordes huvudstad) 
Oj, sidorspår. Men somsagt, vad jag läste utifrån nyheterna så kommer det fyllas på med nya saker allt eftersom veckorna går, men jag hoppas att det är mycket grejer redan nu! 
Hoppa på bussen så åker vi mot Jorvik Citys Galleria!
Woaow *-* Dock ser det inte så stort ut på den här bilden, får hoppas på större!
Raparen Raptor gästar oss! Vad jag förstått så kommer han ifrån Star academyspelen? Jag har endast spelat SSL och SSO, ska försöka få tag i den andra någon gång!
Gillar hur allt är upphängt!
 
Nu får vi hoppas att servrarna öppnar någon gång idag och jag önskar återigen teamet lycka till! Nu ska jag dricka te och kolla på Sons of Anarchy!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0