Whoop!

Så snyggt! Jag har kämpat med att få in alla JS för benskydden, fuskade och köpte schabraket med Sc men men, De kan inte bara ligga och damma!
 

Jag har varit väldigt seg här, har försökt skriva men gett upp för att jag hade så mycket annat att tänka på så det gick åt pipsvängen. Jag ska försöka mig på en riktig presentation av prinsen, och sen lite andra grejer som jag har på lager. Just nu är det väldigt mycket tankar IRL bara.
 
 
Lovisa Westforest
2015-02-15 @ 21:10:15
URL: http://starstablewestforest.blogg.se

Så himla snyggt det blev! Avis :D

Svar: Jag är nöjd!:D du får snabba på med insamlingen av JS :>
Allison Goldknight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0