Arkeologi

Jag älskar att leta fynd på kvällen, man ser de mycket tydligare, eller så finns det fler fynd på kvällstid, vad vet jag, men det är roligare! 
När man var som mest produktiv kom detta upp, slängde vissa fynd som man fick 1 js av.
 
Det buggar ibland, ibland kan jag hacka två gånger på samma ställe dirket efter varandra, det var det här men när jag gjort en andra gång så glittrade det igen men jag kunde inte hacka. Sen har jag även ridit en hel runda, alltså letat på alla ställen utan att hitta något, sen när jag red rundan igen hittade jag massa,haha, det är lite konstigt, tror inte att teamet har arkeologin under 100 procentig kontroll..
Tror aldrig att jag har fått såhär många på samma ställe! Har ni det?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ssogoldknight.blogg.se

En blogg om onlinespelet Star Stable

RSS 2.0